کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید The Next Person You Meet in Heaven

300,000تومان160,000تومان
47%
کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید The Next Person You Meet in Heaven

خرید کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید The Next Person You Meet in Heaven

در رمان محبوب میچ آلبوم، پنج نفری که در بهشت ​​ملاقات می کنید، جهان عاشق ادی شد، یک کهنه سرباز جنگ زده و مکانیک پارک تفریحی که برای نجات جان دختر جوانی به نام آنی درگذشت. سفر ادی به بهشت ​​به او آموخت که هر زندگی مهم است. حالا، در این دنباله جادویی، آلبوم داستان آنی را فاش می کند. تصادفی که ادی را به قتل رساند، اثری ماندگار بر آنی گذاشت. دست چپ او را گرفت که نیاز به جراحی مجدد داشت. آنی که زخمی شده، زخمی شده و نمی تواند دلیل آن را به خاطر بیاورد، برای همیشه توسط مادری که از گناه رنج می برد، تغییر می کند و او را از دنیایی که می شناخت، دور می کند. آنی که توسط همسالانش مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و چیزی که نمی‌تواند به خاطر بیاورد، تسخیر می‌شود، در حالی که رشد می‌کند تلاش می‌کند تا مقبولیت پیدا کند. هنگامی که به عنوان یک زن جوان، دوباره با پائولو، عشق دوران کودکی خود ارتباط برقرار می کند، معتقد است که بالاخره خوشبختی را پیدا کرده است.

با شروع رمان، آنی با پائولو ازدواج می کند. اما هنگامی که روز عروسی او در یک حادثه غیرقابل تصور به پایان می رسد، آنی خود را در سفر بهشتی خود می بیند - و ملاقاتی اجتناب ناپذیر با ادی، یکی از پنج نفری که به او نشان می دهند که زندگی اش به گونه ای که نمی توانست درک کند، اهمیت دارد. تکان دهنده و زیبا، پر از پیچ و تاب های غیرمنتظره، نفر بعدی که در بهشت ​​ملاقات می کنید به ما یادآوری می کند که نه تنها هر زندگی مهم است، بلکه هر پایانی نیز یک آغاز است - فقط باید چشمانمان را باز کنیم تا آن را ببینیم.

کتاب فروشی آنلاین | کتاب های رمان زبان انگلیس

سایت معتبر برای خرید کتاب 
کتاب های رمان انگلیسی 

جهت سفارش تک یا عمده در فروشگاه شهر زبان پارسا با شماره های 09190888904 و 02166174981 تماس بگیرید.(تلگرام , واتس آپ)

مشخصات فنی کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید The Next Person You Meet in Heaven

مشخصات
مشخصات / Product details
نویسنده/Author Mitch Albom
ناشر/Publisher Harper
شابک/ISBN 978-0062294449
تاریخ چاپ 1403
قطع رقعی
تعداد صفحات 224
زبان کتاب/Language انگلیسی

فروشگاه اینترنتی شهر زبان پارسا
کتابفروشی اینترنتی شهر زبان شامل فروش انواع کتاب های زبان انگلیسی، کتاب زبان آلمانی، کتاب زبان فرانسوی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ... برای تمام سنین می باشد.
خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب، فروشگاه اینترنتی کتاب، بانک کتاب زبان، فروشگاه کتاب زبان انگلیسی, خرید آنلاین کتاب زبان با تخفیفات ویژه در فروشگاه شهر زبان

با تشکر از انتخابتان مدیریت فروشگاه شهر زبان پارسا

خرید کتاب زبان

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×