کتاب کانتجیشنیسم کچز آن Contagionism Catches On : Medical Ideology in Britain, 1730-1800

120,000تومان59,000تومان
51%
کتاب کانتجیشنیسم کچز آن Contagionism Catches On : Medical Ideology in Britain, 1730-1800

این کتاب نشان می دهد که چگونه مسری در تکامل در انگلیس قرن هجدهم تحول یافته و پیامدهای این تحول را شرح می دهد. در اواخر قرن هجدهم ، حرفه پزشکی انگلیس بین سنت گرایان تقسیم شد ، که بیماری های حاد را به تعامل عدم تعادل داخلی با عوامل بیرونی مانند آب و هوا و اصلاح طلبان نسبت می دهند که مقصر بیماری های مسری هستند. اصلاح طلبان ، که غالباً "خارج از کشور" بودند ، Nonconformists انگلیسی یا مردانی که در خارج از انگلستان متولد شده بودند ، از سه دگرگونی تصادفی ناشی می شدند: تحول در ایده های پزشکی ، در ماهیت و محتوای آموزش پزشکی و در نوع مردانی که پزشک شدند. اتخاذ مسری باعث شده است كه آنها بیماریهای حاد را به عنوان یگانهای جداگانه مشاهده كنند ، و این امر باعث می شود كه روند تحقیقات پزشکی مجدداً تغییر یابد ، جوامع را تغییر داده ، مؤسسات جدید پزشکی ایجاد كرده و تا به امروز نیز ادامه یابد.

مشخصات فنی کتاب کانتجیشنیسم کچز آن Contagionism Catches On : Medical Ideology in Britain, 1730-1800

مشخصات
مشخصات / Product details
عنوان کتاب به فارسی کانتجیشنیسم کچز آن
نویسنده/Author Margaret DeLacy
شابک/ISBN 9783319509594
تاریخ چاپ 2017
زبان کتاب/Language انگلیسی

فروشگاه اینترنتی شهر زبان پارسا
کتابفروشی اینترنتی شهر زبان شامل فروش انواع کتاب های زبان انگلیسی، کتاب زبان آلمانی، کتاب زبان فرانسوی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ... برای تمام سنین می باشد.
خرید اینترنتی کتاب زبان و فروش آنلاین کتاب، فروشگاه اینترنتی کتاب، بانک کتاب زبان، فروشگاه کتاب زبان انگلیسی, خرید آنلاین کتاب زبان با تخفیفات ویژه در فروشگاه شهر زبان

با تشکر از انتخابتان مدیریت فروشگاه شهر زبان پارسا

خرید کتاب زبان

مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×